Pagina's

Divine Openings in het Nederlands / Vlaams

Met dit blog willen wij Lola Jones en Divine Openings toegankelijk maken voor Nederlands- en Vlaams-talige mensen die het Engels niet machtig genoeg zijn om het boek te lezen of de cursussen te volgen.
Of als eerste kennismaking. Indien je Engels wel goed genoeg is, ga dan voor het origineel zodat er zo min mogelijk ruis op de boodschap zit.

De teksten op dit blog zijn vertalingen van blogposts die Lola zelf gratis ter beschikking gesteld heeft.
Vertalers zijn: Hilde, Leen en Els Bastiaens

Meedogenloze pracht

Omdat ik meer projecten heb dan de Lower East side van New York, zal het een kort artikel worden.  Serieus, veel meer dan ik in mijn hoofd kan bijhouden.  Sinds “The Presence”  (de Aanwezigheid) in mij wakker werd, stijgt de creativiteit gradueel in volume en snelheid.  Ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik zal sterven (welbepaald en welbewust trouwens) met een lange lijst van projecten die ik nooit heb kunnen beginnen of afmaken.  Zo lang is hij.

Ik heb juist de editing gedaan van tien video’s, waarvan je in de online cursussen kan genieten. Mensen vertellen me dat ik in die recentere video’s een gloed heb vergeleken met oudere video’s in dezelfde omgeving.  Dat is het lichtlichaam dat meer gaat gloeien en komt deels door de nieuwe energieën die ik in de laatste nieuwsbrief vernoemde.  Er is niets te doen en niets om aan te werken.  Alles wat je hebt te doen is open staan en het binnen laten

Ik zie velen van jullie gloeien!

Hier is het betreffende artikel:

Meedogenloze Pracht
Een van de tekenen van je verlichting is je groeiende kennis en besef van je eigen pracht.

In mijn zanglessen, zegt mijn fantastische coach, Guy :”wees meedogenloos,  wees woest, grijns, frons, wees niet zoet, buig je voorover en grom, steek wat gruis in je stem, wees niet te LIEF! Door jezelf te bevrijden, bevrijd je jouw publiek.”
Wij zijn gek op muzikanten en acteurs omdat ze zich zo schandalig uiten.  We bewonderen hen die zich niet laten ketenen door conventies, zij die fel zijn, authentiek zonder compromissen, ze spreken hun gedachten en gevoelens uit en hebben geen angst om onpopulaire dingen te zeggen.  

De aanwezigheid (Presence) die woorden in mijn mond legt tijdens Divine Openings sessies met mensen is meedogenloos vriendelijk.  Ze snijdt door de normale onzin -- snijdt genadeloos de invloed van maatschappij en verouderde ideeën en gewoonten weg – erop aan dringend dat we wakker zouden worden en het leven direct ervaren, puur.  Het herinnerd ons eraan te leven zonder ons in te houden, vreugdevol, liefdevol – en fel!  Onder dat alles kan de diepte van de liefde heel sterk gevoeld worden.

Jij bent een magnifiek wezen, Divine Presence (Goddelijke aanwezigheid) in een fysiek lichaam.  Ben je bereidt om helder te schijnen, schandalig, authentiek?  En is dat voor sommigen te veel ? …. Vertel hen gewoon dat ze dan maar een zonnebril moeten opzetten.

Liefs,
Lola





Geen opmerkingen:

Een reactie posten